XXI

Jarmark Cysterski

17 - 18 września 2022, Pelplin

17 - 18 września 2022, Pelplin

Ważne informacje dla wystawców biorących udział
w XXI Jarmarku Cysterskim w Pelplinie.

Każdy z wystawców biorących udział w Jarmarku Cysterskim w Pelplinie jest zobowiązany do przestrzegania „Regulaminu dla wystawców, rzemieślników i kupców” dostępnego na stronie jarmarkcysterski.diecezja-pelplin.pl. W myśl regulaminu każda osoba wypełniająca formularz zgłoszeniowy wystawcy, zobowiązała się do jego przestrzegania.

Instalowanie stoisk odbywać się będzie w następujących dniach i godzinach:

  • sobota (17.IX)  godz. od 6:00 do 10:00 
  • niedziela (18.IX)  godz. od 6:00 do 10:00
  • W dniach: sobota i niedziela (17 i 18.09.2022 r.) w godzinach od 6:00 do 20:00 ulice dojazdowe na teren Jarmarku Cysterskiego będą zamknięte (ul. Mestwina i część ulicy Starogardzkiej). Wystawcy chcący wjechać na teren imprezy w celu rozłożenia swoich stoisk okazują służbom przy bramkach wjazdowych własne wydrukowane od organizatorów przepustki,numer który otrzymali ( zgodne z regulaminem )
  • Następnie Wystawcy udają się na miejsce ,gdzie znajdują się  służby informacyjne i pilnują ,aby Wystawcy rozstawili się w odpowiednim miejscu ,zgodnie z tym co zadeklarowali w zgłoszeniu.W razie potrzeby - kontakt  pod nr 58 536-19-49.
  • Wystawcy po zakończeniu rozstawiania stoisk zobowiązani są do przestawienia swoich samochodów poza teren imprezy, na dostępne  miejsca parkingowe.
  • Każde rozstawienie stoiska niezatwierdzone z organizatorem lub niezastosowanie się do jego wytycznych wiąże się z koniecznością przestawienia  stoiska, a gdy zajdzie taka potrzeba wydalenia z terenu imprezy.
  • Opłaty za wynajem miejsca pod stoisko oraz dostęp do energii elektrycznej będą pobierane na miejscu w dniu przyjazdu.

PRZEJDŹ DO FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO ››

 

Uwaga! Każdy z Wystawców zobowiązany jest do wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu rejestracji stoiska w XX Jarmarku Cysterskim w Pelplinie na podstawie art. 6 ust 1 pkt b RODO.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. odnośnie ochrony osób fizycznych związanej z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, że:

1) administratorem danych osobowych podanych w formularzu zgłoszeniowym jest BIURO GOSPODARCZO-FINANSOWE DIECEZJI PELPLIŃSKIEJ z siedzibą w Pelplinie przy ul. Biskupa Dominika 11;

2) kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest w Kurii Diecezjalnej Pelplińskiej pod adresem mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

3) odbiorcą danych osobowych jest Diecezjalne Centrum Informacji Turystycznej w Pelplinie;

4) pozyskane dane przetwarzane będą w celu rejestracji podmiotów biorących udział w XXI Jarmarku Cysterskim w Pelplinie na podstawie art. 6 ust 1 pkt b RODO;

5) dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, nie będą również wykorzystywane w celach marketingowych;

6) dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 4 i nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji;

7) każda osoba ma prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a ponadto do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;

8) każda osoba ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.

Jarmark Cysterski 2023

Realizacja: Seweryn Sildatk